Aankomst in Nieuw Zeeland 26-01-2016

27 januari 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een super goede vlucht zijn we veilig in Nieuw Zeeland geland. Wat een mooi gezicht als je aan het landen bent. Je ziet gelijk de wijdsheid van het land. Onze koffers zijn snel gevonden en de douane was ook geen probleem. De super snelle shuttle stond al klaar voor ons en die heeft ons naar een leuke Bed en Breakfast Bavaria gebracht in een Buitenwijk van Auckland. We proberen stoer te zijn en wakker te blijven om zo snel in het ritme te komen. Dat lukt niet helemaal, dus ik heb toch mijn ogen even dicht gedaan. Daarna heerlijk gegeten en toen ging bij iedereen het lampje uit. Dus heerlijk ons mand je in. Nogmaals foto's volgen nog.

1. Jacqueline vis:
    26 januari 2016
    Ben nu al nieuwsgierig naar de volgende reisberichten! De groeten aan mijn mocht!
  2. Wil Noordergraaf:
    26 januari 2016
    Grappig, hier is het nog de 26e. Realiseer je je gelijk hoe ver weg jullie zijn. Sterkte met de jetlag.
  3. Nell:
    26 januari 2016
    En nu begint het echte werk!! Ik ben benieuwd naar jullie verdere bevindingen!
    Geniet met volle teugen want jullie hebben er lang naar uitgekeken!
  4. Amber:
    26 januari 2016
    Yeaaahhhh veilig geland! Heel plezier bij jullie volgende belevenissen :)
  5. Joukje:
    26 januari 2016
    Soepele reis gehad dus, fijn! Groetjes aan m'n tante!
  6. Netteke:
    26 januari 2016
    Klinkt goed, veel plezier !
  7. Sandra:
    27 januari 2016
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen, nu maar volop genieten!
  8. Cassandra Lemmens:
    27 januari 2016
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. En nu genieten meiden!!
  9. Alie Tas:
    27 januari 2016
    Fijn te lezen dat jullie na een lange vlucht (en dat was het wel, denk ik) goed aangekomen zijn! Veel "geniet-plezier" en we zijn benieuwd naar het vervolg en ook naar de foto's!
  10. Jacqueline Maaskant:
    27 januari 2016
    Fijn dat de reis goed is verlopen, ben benieuwd naar de jullie verdere belevenissen.
    Genieten !!!!!!!!!
  11. Ellie Van Vliet:
    28 januari 2016
    Hallo baasjes, Ik ben ook goed aangekomen ben al lekker met Grover naar het bos geweest en vandaag zijn we samen bij Petra. Vanavond lekker snurken( ik ga bijna altijd lekker op Grover zijn kussen) We hebben nieuwe speelgoedknuffels gekregen dus heeft heeft plaatselijk gesneeuwd in IJsselstein. Ha ha dolle boel hier dus... ik heb het naar mijn zin net als jullie. Knuffel en een poot van ons..