Op weg naar Keao 28-01-2016

28 januari 2016 - Kaeo, Nieuw-Zeeland

Om 09.00 uur zijn we door een taxi opgehaald en naar de verhuur van de auto's gebracht. De chauffeur vertelde dat het "very simpel" was om de weg terug te vinden "No problem". Dat viel inderdaad alles mee. We herkende een zwart huis, toen nog twee keer links en we waren er. Alles ingeladen en goed opletten dat we links blijven rijden. De mevrouw van B&B heeft ons prima uitgelegd hoe we het makkelijkste op de snelweg naar het noorden konden komen. Haar advies was om vooral niet door de stad te rijden. We hebben de Tower alleen maar van alle kanten gezin. Sandra voorop en wij er achter aan. Na 14 km herkende we een punt, ja hoor het zwarte huis!! Dus 14 km in een rondje gereden. Tweede poging en dat is toen helemaal goed gekomen.
De route naar het noorden van het Noordelijke eiland was prachtig. Wat een mooie natuur en een wijds uitzicht! Echt super mooi! We gaan overnachten in een eenvoudige hostel. image

Aan de foto's te zien blijkt dit vooral geen eenvoudig onderkomen te zijn! We moeten het huis delen met nog een Nederlands stel uit de Achterhoek en zeg vooral geen Twente!!! We scoorden dus gelijk min punten! We kunnen hier zelf koken, maar de eigenaar is een uitstekende pizza-bakker, dus toch maar daarvoor gekozen. Het is tenslotte vakantie. Het andere stel eet ook maar van de pizza's mee, want het is veel te veel.image
Vanavond ook weer op tijd naar bed, want morgen zwemmen met de dolfijnen. Het belooft een super dag te worden image