Paihai 29-01-2016

29 januari 2016 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Met heel mooi weer opgestaan na een heerlijke nacht slapen. Ontbijten en dan een kleine wandeling gemaakt en bijzondere vogels gezien. Het leek een soort papegaai of kanarie, prachtig groen met een rode kop!
Op advies van de eigenaar zijn we vroeg weggegaan en de toeristische route genomen! Prachtig vanuit een dal naar de top en dan uitzicht over zee. We zijn even gestopt om foto's te maken. Daarna moesten we snel door om naar de dolfijnen te gaan. Wat een mooie omgeving en wat een aardige mensen. Het zou een land kunnen zijn waar ik best zou kunnen wonen, maar dan zouden familie en vrienden wel mee moeten!image
Na een behoorlijke tijd wachten kwam de boot en vertrokken we opzoek naar dolfijnen en die waren snel gevonden. Wat een prachtig gezicht, die grote beesten in groepen te zien zwemmen. We mochten niet met ze zwemmen, want er waren kleintjes bij, jammer maar wel begrijpelijk!imageimage
Na de boottocht terug op het land hebben we voor Sandra twee korte broeken gescoord. Tja dat moest wel, want veel te weinig korten broeken meegenomen. Even nog een drankje en toen weer op weg naar huis. Heel snel kwam het eten, heerlijke bief en spaghetti carbonara! Uiteraard met een heerlijk wijntje en gezellig gekletst met het andere Nederlandse stel! We hebben op de route gekeken en we zullen ze nog vaker tegen komen. Nu weer naar bed en morgen weer verder trekken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Erik De Laet:
    30 januari 2016
    Ziet er weer prachtig uit allemaal. En die foto's met die strak blauwe luchten:wat een contrast met hier.
  2. Oom:
    30 januari 2016
    Ziet er een stuk aantrekkelijker uit dan de 30mm regen in Nederland vandaag..... Veel plezier daar!
  3. Suzan:
    31 januari 2016
    Zooo dat ziet er echt super uit! Jammer dat je niet met de dolfijnen mocht zwemmen, maar inderdaad ook weer begrijpelijk!

Echt super! Geniet ervan allemaal en ben benieuwd naar de volgende Blog.

Enjoy!!!!
  4. Ank de Jongh: