Hongkong 25-01-2016

27 januari 2016 - Hongkong International Airport, China

imageNa een prima vlucht toch wel behoorlijk vermoeid in Hongkong aangekomen. Gelukkig hebben we een hotel kamer en konden we een paar uur slapen en heerlijk douchen. We zouden om 14.00 uur weer in de lobby zijn. Er waren er wel twee, maar Mees en ik ontbraken, want Mees had de wekker op 14.00 uur gezet! Helaas te laat, maar heerlijk geslapen. We besluiten om met de taxi Hongkong in te gaan een belevenis op zich met een chauffeur die telkens in slaap viel, dus wij maar heel hard praten en kuchen om die vent wakker te houden. Of hij ook goed de weg wist?!! Anderhalf uur later staan we bij de haven. We kunnen geen tour meer maken, want de tijd was te kort. imageHeel Hongkong bestaat uit flatgebouwen, tegen elkaar aangebouwd, en waar je ook keek flat gebouw, flat gebouw en nog eens flatgebouw. Terug ging veel makkelijker met een wakkere chauffeur die in 45 minuten ons bij het vliegveld weer heeft gedropt. Spullen gehaald en weer aan boord van het vliegtuig. Het laatste stukje naar Nieuw Zeeland!

1. Jouke en Gina:
    28 januari 2016
    Bedankt voor jullie reisverslag.Erg leuk om het te volgen en kijken uit naar de foto's ?
    Geniet van alles "Carpe diem " ! Lieve groeten Jouke en gina.