Vertrek naar Nieuw Zeeland 24-01-2016

27 januari 2016 - Schiphol, Nederland

imageHet is zo ver, we gaan vertrekken naar Nieuw Zeeland. Om 08.30 uur komt de taxi "Oostendam" voorrijden. Hè, de vorige keer was de chauffeuse een stuk jonger! En de auto een stuk groter! Harriette super dat je ons naar Rotterdam wilde brengen. De trein stond al klaar en in een klein half uur later stapten we op Schiphol binnen. Anoushka en Sandra volgen super snel, bagage afgegeven en douane door. Geen enkel probleem en het ging redelijk snel! Daarna kwam bij mij de zenuwen, jakkes weer zo een eng vliegtuig in, 11 uur lang in een vliegtuig!image

Langs de winkels, nog een lekker broodje en tja dan toch echt het vliegtuig in. Motoren draaien op volle toeren en op weg naar de start baan. We staan klaar voor de start, krijgen we de mededeling dat we terug gaan naar de gate! Pfffff, probelemen in de cockpit. Later wordt bekend dat er een hele vervelende dronken man het vliegtuig is uitgezet! Voor alle duidelijkheid Mees mocht gewoon mee hoor en was niet de man die eruit gezet is! Uit antwoorden op app-jes bleek daar toch misverstanden over te zijn! Het is super meegevallen! Foto's volgen nog want netwerk is erg traag.

1. Rennie:
    27 januari 2016
    Een hele goede reis en veel genot en plezier van en met elkaar! Liefs van ons!