Rotorua, naar de schapen en de modder 03-02-2016

3 februari 2016 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

ScherenHay gays, We zijn om een uurtje of negen naar Ngongothah gegaan om de schapen te bezoeken op een farm, cool! Yeh, auto neer gezet, cool! Kaartjes gekocht cool! Wat rond gelopen so cool! En zo gaat het de hele dag door. Op onze laatste wintersport hoorden we alleen maar chill en nu alleen maar cool! Pffff die moderne uitdrukkingen! Cool!

Op de schapenfarm hebben we een show gezien van enorm veel verschillende schapen.

SchaapDe ene nog mooier dan de ander. De vent die de schapen showden maakte er ook echt een show van. Er werd 1 schaap geschoren en wat kwam daar een hoop wol af. De wol voelt heel vettig aan en het schaap heeft het eindelijk weer cool! Maar als het schaap 24 uur buiten heeft gestaan is zijn vacht twee keer zo dik geworden! Na de schapen werden de honden geïntroduceerd.

HondenDe schapen zijn totaal niet bang voor de honden en de honden kunnen op de schapen springen, echt een prachtig gezicht. De honden kunnen ook eenden drijven echt schattig om dit te zien. Kinderen mochten nog lammetjes de fles geven. Kortom een hele leuke show voor jong en oud!Eendenj
Via een galerie, waar ik een hele mooie pen heb gescoord met hout, zijn we naar de Hell's Gate gereden. We gaan een toer met gids doen en daarna het modderbad in! ZwavelbronWat een stank tijdens de tocht, maar wat een mooi vulkanisch landschap. We krijgen modder in onze handen en moeten daarmee wrijven zodat de modder zacht wordt. HandenHet schijnt goed voor je handen te zijn, maar het stinkt enorm! Er is ook een poel, dat als je er in ligt, na drie dagen niets meer van je terug te vinden is. We hebben maar even goed opgelet dat geen van ons vieren daarin terecht is gekomen, is zo slordig! Na de toer zijn we de spa in gegaan en moesten we ons insmeren met modder. Na 20 minuten afspoelen en daarna de zwembaden in, maar niet om af te koelen. Wat een warm water. Heerlijk kunnen relaxen! Daarna via een mooie route terug naar het hotel. Eerst een glas wijn en daarna douchen, want de geur van zwavel komt uit al je poriën. Helaas het lukt het niet helemaal en gaan we stinkend aan het avond eten! Heerlijk weer met elkaar kleine hapjes en gezellig delen! Straks lekker slapen want morgen gaan we weer verder! Mees noes en san

1. Lot:
    3 februari 2016
    Klinkt allemaal super Chill hahaha! Lekker genieten!
  2. Annemarie:
    Superchill!!!!!!!!!!!!!
    exact! precies!
  3. Lydi:
    So Cool
  4. Liesbeth:
    3 februari 2016
    Wat een prachtige verhalen hebben jullie. Geweldig.
  5. Ank de Jongh:
    5 februari 2016
    wat zullen jullie van die modder opgeknapt zijn. Tot nog toe vinden wij alles super om te zien en te lezen
  6. Netteke:
    6 februari 2016
    Ah, aan de onderzijde van de wereld is er dus ook modder.
    Laten wij hier nou ook net lekker aanmodderen ! dus alles is herkenbaar
    Geniet lekker verder daar xxx