Naar Rotorua

1 februari 2016 - Hamilton, Nieuw-Zeeland

01-02-2016 Naar Rotorua

We hebben een steenkoude nacht gehad, want de airco op deze kamer deed het prima! Ontbijten moesten we buiten ons hotel doen, maar dat vonden we niet erg. Deze dag zullen we gesplitst doorbrengen, Anoushka en Sandra gaan bij de kiwi's op bezoek en Mees en ik gaan golfen, op het mooiste park in Nieuw Zeeland volgens Google. Alles stond klaar bij de golfshop en we konden zo beginnen.

imageEerst even inslaan, putten en daarna de baan op! Het was geweldig, wat een mooie baan, met schitterende bomen. Dit was de moeite waard en na twee uur zwoegen, lekker wat gedronken.

imageWe zijn daarna naar Cambridge door gereden, nee niet het dieet en ook niet de plaats in Engeland, maar ook in Nieuw Zeeland kennen ze "Cambrige". Dit is het paarden centrum en heeft zeer goede paarden voort gebracht. We zetten onze auto op een parkeerplaats en naast een wel hele bekende auto. de dames waren ook nog in dit dorp. Al snel hadden we elkaar gevonden, dus wat drinken en verhalen uitwisselen.
We zijn samen weer verder gereden en het begint eigenlijk saai te worden, maar weer zo een mooie route, vlak land, heuvels, vergezichten en bossen. In Rotarua is het even zoeken, maar hotel gevonden. Wat een zwavellucht in dit dorp, dat is vanwege de vele geisers! We kunnen dus ongegeneerd .............. niemand die het merkt! Het hotel is prachtig, maar we kiezen ervoor om toch in de stad te gaan eten. We maken het niet laat, want morgen een stevige wandeling voor de boeg door het regenwoud. Ik ben benieuwd. Tot morgen! Andere foto's volgen nog.

1. Selma:
    1 februari 2016
    Groetjes aan de kiwi's tante koek! X Selma
  2. Alie Tas:
    1 februari 2016
    Erg leuk om jullie te volgen, ik krijg het spontaan warm als jullie airco stuk is! En de foto's maken het helemaal compleet! Vooral die met dat uitzicht van dat terras de natuur in! Wil je dan nog wel weg? Goede voortzetting!
  3. Ank de Jongh:
    5 februari 2016
    wAREN ER NOG AANTREKKELIJKE KIWI-S VOOR ANOUSKA EN SANDRA, GOLFEN IS TOCH EEN SPORTwaarbij je niet hoeft te zwoegen,gewoon slaan en weer een stukje lopen.Tussen de 25 en28 graden is toch een mooie temperatuur,heb je toch geen airco nodig