Op weg naar Hamilton 31-01-2016

31 januari 2016 - Hamilton, Nieuw-Zeeland

Even het begin van dit reisverslag voor een goede vriend, Mees heeft vanochtend de koffers gepakt, Mees heeft de auto ingepakt en Mees heeft de hele dag gereden, dus je ziet Cees, Mees is er echt bij! Bij het ontbijt is Reflax ook langs gekomen, er werd precies verteld dat er gezongen werd en dat het pauze was en dat er na het zingen aan de bar gehangen werd! Uiteraard in de auto de oefen nummers op en Mees heeft behoorlijk zitten oefenen! Zo zien jullie dat het koor Reflax zelf mee gaat naar Nieuw Zeeland!
Voordat we naar Hamilton zijn gaan rijden, hebben we een bezoek gebracht aan "THE Kauri museum". Een prachtig museum waar alles verteld werd over deze bomen. Wat een dikke bomen hebben we daar gezien. image

Nu snap ik dat onze eettafel van vroeger echt uit een stuk gemaakt is! Ze lieten daar tafels zien waar je makkelijk met 20 mensen om heen kon zitten. Verder werd het hars getoond waarmee de planken ingesmeerd werden. Echt schitteren! image

Verder stond op het terrein een oude postkamer, school en kerk.image
Na dit bezoek zijn we op weg gegaan naar Hamilton. Een regenbui onder weg, echt een wolkbreuk. Gelukkig daarna weer mooier weer. In Hamilton hebben we het hotel zo gevonden, maar wat viel dat tegen na de mooie B&B die we gehad hebben! Uitzicht op daken en airco's! Na een douche zijn we naar de golfbaan vertrokken om voor de volgende dag te bespreken. Ook hier weer super aardige mensen en we kregen gelijk en advies voor een eettentje. Heerlijk gegeten en gedronken!

imageMisschien van allebei wat te veel, maar dat lopen we er morgen wel weer vanaf! Terug in het hotel was het in onze kamer tot een kookpunt gestegen. De airco kapot, dus verhuizen naar een andere kamer. Het was echt niet uit te houden. Morgen lekker golfen, dus nu snel slapen!

1. Cassandra Lemmens:
    1 februari 2016
    Jullie hoeven je niet te vervelen en leren ook nog mooie dingen bij. Mooie foto's!!
  2. Bert:
    1 februari 2016
    Ik begrijp hieruit dat Mees slechts mee mocht als sloofje van de dames! Chauffeur, kruier, enz. Enz..... Laat de dames de rest van de vakantie die arme jongen maar eens verwennen!!!
  3. Ruud:
    Ik ben trots op je Mees, Re-flax on tour in Nieuw Zeeland zie ik wel zitten