Tongariro, een wandeling naar de watervallen 05-02-2016

5 februari 2016 - Tongariro, Nieuw-Zeeland

imageHet ziet er wat bewolkt uit en als we op weg gaan begint het zowaar een beetje te miezeren. imageWe lopen eerst haar het visitors centrum omdat we nog niet weten welke wandeling we gaan maken. Eigenlijk willen we met de ski lift naar boven en naar beneden wandelen, maar de bergen hebben dikke wolken om zich heen, dus er is niets te zien. Dan zien we een leuke wandeling van ongeveer twee en een half uur naar de watervallen. We gaan vol goede moed op weg, en dan begint het harder te miezeren. Aangezien we niet van suiker zijn stappen we stevig door. Dit wordt beloond, het wordt weer droog! Het is een schitterende wandeling eerst over paadjes met heide, dan weer door bos, dan weer langs de rivier. imageOp de foto's is te zien hoe mooi het is, kleine watervalletjes en tot slot een grote waterval. Daarna zijn we weer naar het slot gewandeld, maar eerst nog kaarten gekocht.image Daarna kwam het minder leuke gedeelte, WASSEN! Tja dat moet toch gebeuren en nu is alles klaar! Wijntje verdiend en straks lekker eten! Het was weer een super dag COOL!!!

1. Trudy:
    5 februari 2016
    Oooo, wij hebben geslapen in dit 'kasteel' en ook van mooie wandelingen gemaakt.

Het weer hoort erbij als je daar bent
  2. Els:
    5 februari 2016
    Hallo allemaal. Wat leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Zo heb je toch het idee dat je er een beetje bij bent. Geniet er maar lekker van en heel veel plezier. Groetjes uit een saai en grijs Nederland.
  3. Ank de Jongh:
    5 februari 2016
    Waar blijven nou die foto-s met die korte broeken Of komen ze nu omdat alle andere broeken vuil zijn . Dat jullie je daar zo weinig wassen . Heb je de boom varens al gezien ?
  4. Marijke:
    6 februari 2016
    Harry, zeker boomvarens gezien, echt prachtig! Netzoals de benen onder de korte broeken!