Op weg van Kaikaura naar Motueka 10-02-2016

10 februari 2016 - Motueka, Nieuw-Zeeland

Tja en dan wordt je 's morgens wakker en is ons nichtje Lot jarig, althans bij ons is ze al jarig, maar in Nedeland nog niet. En ze is 25 jaar geworden, een kroon jaar en wij zijn er niet bij! Dus vanuit de andere kant van de wereld even gebeld! Super gezellig om haar even te horen, dus ook via deze blog hieperdepiep hoera! Afscheid genomen van Ellison, wat een lief mens! En wat heeft ze een hoop voor ons gedaan o.a. Geprobeerd het boek van Sandra terug te krijgen en het bevestigen van onze wandeling van morgen!

We gaan op weg naar Motueka, dat is even een stuk dezelfde weg terug, dus weer wat zeeleeuwtjes gezien, maar niet gestopt. Het wordt een beetje eentonig maar we rijden in super mooi weer door een heerlijk landschap en ja Harriëtte, door de wijnvelden. Maar het is nog te vroeg om te stoppen en wijn te proeven, gaan we zeker nog doen hoor! Elke dag zitten we aan de witte wijn en daar komen ook nog foto's van.

We stoppen onderweg voor koffie en daarna nog eeen keer om wat te eten. Daarna doorgereden en we overnachten in een mooie Lodge. Straks boodschappen doen, want morgen moeten we zelf ontbijt maken en vroeg op voor een wandel en vaar activiteit! We hebben al tips gekregen voor een lekker restaurant, dus gaan we zeker proberen! Tot morgen luitjes!

imageimageimageimage

1. Ank de Jongh:
    10 februari 2016
    Wat een machtig mooie reis maken jullie!! Dank dat we mee kunnen genieten.
    Lot, via deze omweg gefeliciteerd hoor. Proost!
  2. Wil Noordergraaf:
    10 februari 2016
    Mooie reis hoor. Tijd genoeg om alles te verwerken?
  3. Ank de Jongh:
    10 februari 2016
    Ik sprak net Harriete die zei dat ze in jou laatste mail genoemd was over wijn proeven .
    Nou als ik al jullie verhalen lees zijn ze doorspekt van wijn drinken dus rustig aan nou maar het is vasten tijd Wil je ook eens wat rust nemen je ziet er moe uit op sommige foto,s, veel plezier ,ik ben jaloers op jullie.
  4. Trudy:
    Of ik er weer ben
  5. Marijke:
    11 februari 2016
    Ha Wil, we komen echt tijd te kort! Gelukkig schrijven we alles op, want we zijn tijd en dag helemaal kwijt! Het is een super ervaring. Knuffel!
  6. Marijke:
    11 februari 2016
    Hoi Trudy, je hebt niets te veel gezegd, wat een prachtig land. We genieten volop!