op weg naar Wanaka Cardrona 16-02-2

16 februari 2016 - Cardrona, Nieuw-Zeeland

Afscheid nemen van Fox Glacier terwijl het bewolkt is en een beetje miezert, maar dat mag geen naam hebben. Als ik de sleutels afgeef, krijg ik te horen dat we gisteren echt geluk gehad hebben met het weer. Waarschijnlijk gaan vandaag de ijswandelingen niet door omdat het boven erg hard regent.
Hoe verder we rijden des te meer komt de zon door. Komt gewoon omdat wij met z'n vieren het zonnetje in Nieuw-Zeeland zijn. Mees mist een bordje dat er de eerste 80 km geen benzinepomp is, whaaaaa en we kunnen nog maar 130 km rijden. Gelukkig komt het goed en de eerste benzinepomp gelijk tanken tegen de hoofd prijs. Binnen gezellig koffie drinken en dan komen er toch rara praatjes tussen Sandra en Mees. Het gaat over een wandeltocht in Frankrijk, over vliegen en blote voeten naar de wc! En voornamelijk over het terug gaan naar de basis van het leven! Dan komt de fietstocht ter sprake en dat Mees dan helemaal tot zichzelf komt en zichzelf gaat ontdekken, misschien wel uit de kast komt of met een blonde van 25 jaar terug komt! Dit is toch niet te geloven! Snel maar door naar Wanaka, langs twee schitterende meren. In Wanaka zoeken we  een eettentje op met zich op het meer. We pinnen en gaan op weg naar ons hotel in Cardrona.
Dit is een hotel uit 1863, zo leuk, klein en schattig! Jammer maar 1 nachtje hier. Ze hebben een hier een jacuzzi (ja Adri en Paul eentje die het doet!). We gaan eerst lekker in de tuin wat drinken en dan bubbelen. Hierover wordt verder geen mededelingen gedaan. Tot morgen.

imageimageimageimageimageimageimage

1. Ab en Dini:
    16 februari 2016
    Eerst echtscheiding (Mees) bespreken en dan in de jacuzzi dollen. Nog veel plezier verder. Genieten van jullie foto's.